fredag 8 maj 2015

Morgonpromenad vid Ottelandet

Hade mina planer att ta mig ut till havet vid Ottelandet för att uppleva gryningen i går morse.
Fint väder skulle det bli så det kändes riktigt bra.

När klockan ringde vid 03.00 och jag dessutom tittade ut och såg dimman ute kändes det inte lika kul att åka dit ut, så jag la mig i sängen igen.

En timme senare tittade jag ut igen, dimma var kvar men steg ändå upp och åkte iväg.
Och fick ju bli arg på mig själv att jag inte åkt ut tidigare för ute vid havet var det ingen dimma!
Det blev en härlig morgon där ute, det kom fullt med dyningar från havet och det var ljuvligt att gå där på stranden i solens sken. 
Hade fått låna ett makro objektiv till kameran så det blev en hel del kort.
Är inte vän med objektivet än hur man ställer in med det så det är en hel del att lära sig.

Det blev trots allt en skön dag och jag kom ej hem förrän vid 15 tiden för det var så skönt att strosa där.

 


 
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar