söndag 19 januari 2020

Äntligen Rutberget

Oj, har jag en blogg, det märktes inte så mycket av i fjol, när det bara blev 4 inlägg här, måste se till att detta år blir bättre.....
Dagens aktivitet var tänkt att bli att åka och bada vinterbad med "Vintersälarna" vid Fjälludden, men tyvärr blev den inställd på grund av sjukdom.
Vad göra då????
Fanns bara en sak, det snöade ju igår......RUTBERGET😃😃😃.

Denna dåliga vinter har hiten tills gjort att jag bara åkt 2 gånger på Rutberget, men nu eftersom det snöat igår kändes det kul att åka dit upp.


Tyvärr var jag ju sen dit upp som vanligt, så jag
fick inte uppleva den fina morgonen som varit där uppe.


 Imponerad av den 4:a årige barnbarnet som hade backträning
med sin mormor i stora backen efter Kättingvägen.
När jag mötte dom så var det 5:e gången!!! som han
skidade uppför och nerför backen!


Fullt med glada åkare i spåren, som gladdes 
över de fina spåren.


Mitt vanliga objekt vid Stormyran kl. 13:17 

15:28


Tänk om det nu kunde få bli riktig vinter, men prognosen ser tyvärr ut som om det ska bli +grader nu till veckan😠.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar