lördag 20 juli 2019

Utflykts dygn i Höga Kusten

I fjol såg jag bilder på Facebook av en som hade gjort utflykt till Rammbergsgrottorna och Danshällorna nere i Nordingrå. Såg fint ut och på ett ställe jag aldrig varit på förr.
Jag började att gå dit i höstas en dag, men insåg den gången att jag var för sent ute och vände då om, och det var väl tur att jag gjorde den gången...…..

Nu hade jag fått med mig Brita och vi skulle tälta, men hade vi vetat hur jäkligt det var att ta sig dit, vet jag inte om vi gjort den här turen, dessutom med tung ryggsäck.
Första biten gick bra, för det var efter en väg men sedan gick färden över stock och sten med GPs:en som hjälp.
Men vi kom oss i alla fall dit, ett fint ställe, men jag tror nog inte att jag kommer mig dit igen.....

 Rammbergsgrottan




Danshällorna
















Fick i alla fall uppleva en fin fullmåne


Klockan 04:00






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar