söndag 12 november 2017

Lofoten resa första dagen


Det har tyvärr blivit lite lagt ut på bloggen i år men det kanske kan bli bättre!
I september fick jag uppleva den fina naturen uppe i Lofoten, eller rättare sagt Vesterålen när jag var med på en fotoworkshop där uppe.
Jag hade ju sett bilder på hur det såg ut där uppe i vintras men att uppleva själv få uppleva det .....helt underbart!

Vilket sagolandskap med alla höga berg vart man än vände sig!
Hur ska jag nu få med alla bilder som jag vill nu?
Det får bli ett inlägg från varje dag!

Byn vi bodde i hette Hennes, vi hade där ett hus som låg fint till med berget nära på ena sidan och havet på andra sidan.

Första dagen bjöd på en mulen dag med låg höjd på molnen så man såg ej topparna så bra.
En promenad upp till Kaljordsvatnet blev dagens tur.










Alldeles vindstilla och härligt!


Molnen rullade fint nerför berget.





Kyrkogården i Hennes omgiven av bergen



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar